خدمات عروسی

برگزاری مجالس عروسی، نامزدی، مجالس خصوصی تولد، سالگرد ازدواج، مهمانی ومهمانی ها

خدمات عروسی

برگزاری مجالس عروسی، نامزدی، مجالس خصوصی تولد، سالگرد ازدواج، مهمانی ومهمانی ها

زیباترین عروس

زیباترین عروس فامیل بودم

همیشه برایم جای سؤال بود که اگر روزی ازدواج کنم عروس زیبایی می شوم یا نه؟ به جرأت می توانم بگویم که این موضوع برایم دغدغه بود و از زمانی که تصمیم به ازدواج گرفتم، همیشه فکر می کردم که کدام آرایشگاه برای من مناسب تر است. راستش از این که در شب عروسی سرشار از رنگ های غلیظ و آرایش های سنگین باشم، وحشت داشتم. از طرفی دلم نمی خواست برای آرایش یک شب با هزینه ای چند میلیونی مواجه باشم؛ در واقع دلم می خواست آرایشی زیبا و اقتصادی داشته باشم.

زمانی که دغدغه خودم را به همسرم گفتم، او با مهربانی به من گفت که نگران هزینه ها نباشم، اما من ته دلم راضی نبود که بخواهم هزینه سنگینی برای این کار بدهم.

یک شب در حالی که در یک میهمانی دوستانه مشغول گپ و گفت با یکی از دوستانم بودم، پیشنهاد داد تا به جای این که سردرگم به دنبال کارهای مراسم عروسی خود باشم، یک مجموعه تشریفات عروسی را انتخاب کنم و تمام کارهایم را به آن ها بسپارم. ایده جالبی بود؛ در عین این که می توانستم از تجربیات کارشناسان تشریفات استفاده کنم از استرسم برای انجام کارها کم می شد، ضمن این که می توانستم با استفاده از قراردادهایی که این مجموعه ها با مراکز زیبایی مختلف دارند، در نهایت بهترین و مناسب ترین آن ها را برای خود پیدا کنم و از این که برای شب عروسی خودم ظاهری زیبا و خوب داشته باشم، خیالم آسوده شود.

از روزی که پیشنهاد دوستم را شنیدم، به جای این که زمانم را صرف پیدا کردن یک سالن زیبایی کنم به دنبال یک مجموعه تشریفاتی گشتم. خوشبختانه بازه انتخابم وسیع بود و می توانستم از میان تعداد زیادی از مراکز که به کار برگزاری مجالس و میهمانی ها می پردازند، یکی را انتخاب کنم. از دوستان و آشنایانم که در مراسم خود از مجموعه های تشریفاتی استفاده کرده بودند سؤالات بیشماری پرسیدم و در اینترنت نیز به جستجو پرداختم. یکی از مشکلاتی که در این مسیر داشتم نظرات متفاوتی بود که در مورد خدمات ارائه شده این مراکز وجود داشتند. این نظرات باعث می شدند تا در فرآیند انتخاب مجموعه تشریفات عروسی سردرگم بشوم.